גם את יכולה לעשות גם וגם -מאת מירי הלמן

לעיתים נדמה לנו כי הדשא של השכן ירוק יותר.
כך קורה שאנו מביטות בנשים שבחיינו ובעשיה הרב גונית שלהן ולעיתים חושבות לעצמנו כיצד היא יכולה ואני לא. ואם ננסח את השאלה פרופוזיטיבית: אולי היית רוצה לדעת איך גם את יכולה לפעול אל עבר החיים שתמיד רצית לשלב בהם את כל מה שרק חלמת לעשות בקריירה שלך?
היום, טרום סיומו של עידן הקורונה, מוחשיים לכולנו הזמניות והארעיות של הדברים.
כשנדמה שנתקבלו חיסונים ואין בידודים וסגרים, נכנס וריאנט חדש ורוח הדברים משתנה ואיתם חוזרת התזכורת למחוייבות שלנו להיות גמישות, יצירתיות ועדכניות, לחשוב מחוץ לקופסה, להתאים עצמנו לעידן דיגיטלי וטכנולוגי, להרחיב את מגוון המוצרים והשירותים על המדף ולא פחות חשוב: להיות מחוברות לעצמנו ולדייק את עצמנו בכל רגע מחדש.


היום יותר מתמיד ברור לנו שמה שמתאפשר לי היום, לא בהכרח יתאפשר מחר ויותר מכך, מתבקש מאיתנו להתאים את עצמנו במהירות בכל פעם למציאות המתחדשת ולעשות חושבים: אולי זו ההזדמנות שלנו להתחיל לשלב בעשיה הקרייריסטית יותר מדבר אחד וכך נהיה פחות חשופות לסיכונים כלכליים מחד ונגשים יותר אהבות וחלומות לתוך הקריירה שלנו מאידך.
אז לך, זו ששואפת לשינוי כזה, קבלי אותך כפי שאת, על חסרונותיך ויתרונותיך, מתוך הבנה שהכישורים והחוזקות שלך, חזקים יותר מכל חוסר שאת רואה. שימי על העוצמות שלך את אור הזרקורים ועופי איתם קדימה. ביכולתך לשלב בעשיה הקרייריסטית שלך יותר מדבר אחד ועדיין להצליח ולהרקיע שחקים. השילובים היחודיים הטמונים בך, הם המנגינה הייחודית לך בלבד.
יש רק אחת כמוך. אי לכך אל תפחדי להיות את. את, על כל גווניך השונים, את על היצירתיות והתשוקה שבוערות שבך. ובכך תהווי השראה לנשים נוספות להיפתח במלואן ולהיות כל מה שהן וכל מה שעוד לא נולדו להיות.

בנוסף, ככל שתיפתחי, כך תיחשפי לעוד אפשרויות של מה שאת רוצה ויכולה להיות.
הרשי זאת לעצמך, הרי בסופו של יום מי יתן לך את האישור הזה אם לא את, זו רק את שיכולה להיות הכל עבורך, את ההשראה הפנימית שמתירה לך להיות, אז פשוט תתחילי להיות!

אז איך את יכולה להגשים את החלום שלך להיות האישה הזו שמשלבת בקריירה?

1.'מה?'
מה את רוצה לעשות? איזה שילוב את מחפשת בקריירה שלך? הגדירי את התמונה המנצחת שלך- ראי את האישה הגדולה שאת רוצה להיות בעוד 3,5,7 שנים, מוגשמת כפי שהיית רוצה על כל גווני העשייה שאת רואה שם באופק: מה הקומבינציה של הדברים שתעשי, מי יהיו שותפיך לדרך, מי יהיו המערכים התומכים שלך, כיצד תרגישי כשתחיי את החלום שלך? כל פרט אפילו הקטן ביותר, כמו פאזל. ובדקי כיצד ערכייך תומכים בתמונה המנצחת שבנית.

2. רצון.
כדי להיות כל דבר שאנחנו רוצות, נדרש לנו הרצון. בלעדיו לא ניתן להניע את מערכת ההפעלה שלנו לשום מקום. לעיתים נדמה לנו שהרצון מאוד גדול, אבל אז אנו נתקלות בפחדים שמשתקים אותנו, ועומדות חסרות אונים ולעיתים אף מבולבלות אל מול המחירים שאנו נדרשות לשלם.
לשם כך עלייך להסתכל לפחד בלבן של העיניים, אפילו לפרוט את כל הפחדים על דף ולתת לכל אחד מהם מענה.
ולבדוק עם עצמך מראש מהם המחירים שאת עשויה לשלם ולוודא עם עצמך שאת אכן מוכנה לשלם אותם. ואולי שווה פה להזכיר שלפעמים מחיר אי ההגשמה, ומחיר ההחמצה יורגשו חזק יותר בהמשך ממחירים שנדמה שאנו משלמות כעת.

3.אמונה –
בלי האמונה בעצמך שאת יכולה להיות את מה שאת חולמת, גם אם לא עשית אותו קודם מעולם, גם אם את בגיל שנדמה לך מאוחר, וגם אם זהו עולם תוכן חדש. ואם לרגע איבדת את האמון בדרך, הביטי לאחור על האתגרים אותם צלחת ועל ההצלחות אותן גרפת, זה לא היה מיקרי. הם נועדו לחזק אותך אל מול האתגרים הבאים.

4. נחישות והתמדה –
הם המפתח המשמעותי ביותר לוודא שאכן תגיעי ליעדך. ההבדל בין אלופים ומנצחים, לאנשים הרגילים עומד על שני אלו. זיכרי זאת ברגעים המאתגרים, המעייפים והמתסכלים.

5.סליחה וקבלה –
לא פעם נצא לדרך, ונתקל בקושי להמשיך בכיוון היעד. שם נפגוש חלקים עמוקים יותר בתוכנו ש״תוקעים״ את ההמשך, אם לא נעצור רגע להציף את מה שחוסם אותנו, נסלח ונקבל את עצמנו באהבה וחמלה, יקשה עלינו להמשיך בדרך. מזמינה אותך כבר עכשיו, לפני היציאה לדרכך החדשה לתת אהבה לילדה שבך, זו שכעסת עליה או היית מאוכזבת ממנה.

6. ראיית הטוב והוקרת תודה -
הוקירי לה תודה וראי את כל הטוב שעשתה עד כה ועוד תעשה. ראיית הטוב, מאפשרת לנו לשים את הפוקוס שלנו על מה שעובד ומאפשר לנו להוקיר תודה. הוקרת תודה היא תרופת קסם של העידן הזה, היא מאפשרת לרפא את כל המכאובים, הכעסים, התסכולים והייאוש, להתנקות מכל מה שמיותר ואינו מועיל עוד ולהמשיך הלאה בגוף אנרגטי, נפשי ופיסי בריאים.

אחרי שהתמונה הושלמה, עיברי לפעולות קטנות בדרך להגשמה. את כבר בדרך לשם.
אני מאמינה בך בכל ליבי. הגיע הרגע שלך. צאי לדרך ושאי ברכה
וזיכרי: את מושלמת כפי שאת ברגע הזה בדיוק

שלכן 
מירי הלמן 

לדף הפייסבוק של מירי לחצו כאן

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.