אנחנו יצורים של גם וגם. - מאת רוני לוגסי

בפרשת נוח אחרי המבול היתה אחדות גדולה, אבל היא הגיעה עם ריבוי שפות ובידול.
ולמה? - כי אנחנו גם וגם.
אנחנו צריכים להתבדל כדי להשתייך, לאבד כדי לאחד ולפרק כדי לבנות.
החיים שאחרי 'מבול הקורונה', מלמדים אותנו בדיוק את זה.
למצוא מחדש את האנושיות, בתוך החדשנות. גם וגם.

השנתיים האחרונות לקחו את החדשנות הטכנולוגית כמה צעדים קדימה אל תוך מציאות החיים שלנו. השתרשה בעל כורחנו טכנולוגיה שכנראה לא היינו מאמצים אותה כל כך מהר.
מעבר לזה שהיינו צריכים להמציא את עצמנו מחדש חדשות לבקרים, להשתמש בחדשנות טכנולוגית כדי להמשיך לתפקד ולהיפגש, תוך געגוע למפגשים פיזיים, אנושיים.

ועכשיו, בחזרה לשגרה אנחנו לומדים לאזן, דרך תנועת הגם וגם, אל תוך עולם שמחייב אותנו ליצור מציאות שיש בה חדשנות לצד אנושיות.
לפעמים כך קורים שינויים, מקצינים משהו לצד ההופכי, כדי לשוב ולמצוא את נקודת האיזון.
אז לקחנו את המפגשים הטכנולוגים לקיצון, מחוסר ברירה, ארגונים שלחו עובדים לעבוד מהבית, אבל היום מנסים למצוא את המודל המאזן הטוב ביותר, ההיברידי. כי הבינו עד כמה טוב ה'גם וגם'.

באופן אישי, אני מרגישה את הביטוי של זה בפעילות זום שעשינו לאינפיניטי, שלא החליפה את המפגש הפיזי, והפידבק האישי שלשמחתי חזר להתקיים עכשיו, וביצירת 'אינפיניט' מגזין דיגיטלי ששם דגש על מפגשים פרונטאליים שיוצרים חיבורים אינסופיים.

הגם וגם בשיא תפארתו.

בתקופה האחרונה אני מרגישה שזה הזמן לצאת מהגבולות שלנו, לחשוב אחרת, לאפשר לעצמנו לגדול, להתפתח. לתת מקום לשונה מאתנו, מתוך ההבנה שלכל אחד יש תפקיד בעולם, ויכולת להשפיע על מה שמתקיים.

עכשיו תורנו לברוא. כמו 'אחרי המבול', התקופה הזו היא זמן לקחת אחריות על המבול או על הרגיעה שאנחנו יוצרים בחיים שלנו. לאזן בין המבול הטכנולוגי והרשתות החברתיות לאנושיות שלנו, ולתת להם לצמוח יחד.
מזמינה אתכם לעולם של תוכן בורא ומבריא, במרחב דיגיטלי של אנושיות במיטבה-
כתבו לי כיצד החדשנות והאנושיות מתקיימת במרחב שלכם?
שלכן באהבה 
רוני.

צילום: אור דנון
 
להתחברות לרוני לוגסי ברשתות החברתיות לחצי כאן

רוצה להיות הראשונה לקבל את המגזין והכתבות שבו?
הצטרפי לקבוצת וואטסאפ שקטה בהקלקה כאן  

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.